FANDOM

Gumball.jpg

GUMBALL 12 yaşındaki Gumball etkileyici düzeydeki aptallığını onulmaz iyimserliğiyle dengeler. Heyecanla giriştiği işler genelde hüsranla sonuçlansa da pozitif enerjisi sayesinde herşeyin altından kalkmayı başarır. Aksilikler konusunda doğal bir yeteneği vardır ve ormanda çıplak yaşamaktan tutun, kafasıyla odun kırmaya kadar herşeyi bir defa denemekten çekinmez. Bu saçma sapan denemelerin sonucu ne olursa olsun yine normal hayatına devam etmeyi de becerir. Zaten onun hatalarından öğrendiği tek şey nasıl daha fazla hata yapabileceğidir.

Anais.jpg
Anais Anais sadece 4 yaşında olmasına rağmen Gumball ve Darwin’e, hatta babalarına, kısaca anneleri evde yokken herkese bakmayı becerir. Çünkü o sevimli pembe bir tavşan olsa da kocaman bir beyne sahiptir. Gumball’un sınıfından bir koridor alttaki ana sınıfına giden Anais çevredeki en zeki kişidir fakat herkes bunun farkında değildir. Sonuçta kimse bir bebekten tavsiye almayı istemez. Anais, Gumball ve Darwin’i her zaman beladan kurtarmayı başarır ama onların tuhaflıkları karşısında lafını da asla esirgemez.
Darwin.jpg

DARWİN10 yaşındaki Darwin, Gumball’un en yakın arkadaşıdır. Gumball ne yaparsa Darwin de mutlaka o işin içindedir. Onun sadakatinden emin olabilirsiniz ama ne yaptığını bildiği konusunda aynı şey söylenemez. Çünkü Darwin bir japon balığıdır. O eskiden ailenin evcil hayvanıyken bacakları çıkmış ve Gumball ile aynı okula gitmeye başlamıştır. İçine sığmakta zorlansa da hala bir fanusta uyumaktadır. Artık ailenin bir ferdi olan Darwin’in idolü Gumball’dur. Masum, saf, tatlı ve nazik bir yapıya sahip olan Darwin, işler ters gittiğinde Gumball’un iyimser tarafını ortaya çıkarmayı başarır.
Nicole.jpg

NİCOLEAilede gerçekten sorumluluk alan tek kişi annedir. Eve ekmek getiren ve işleri yoluna koyan kişi odur. Çocuklara hem bakan hem koruyan anne; Anais’e özel ilgi gösterir, Darwin’e kendi çocuğu gibi davranır ve Gumball’un yoldan çıkmaması için elinden geleni yapar. Ufak bir öfke kontrolü sorunu dışında mükemmel anneliğin sembolüdür adeta. Biraz fazla stres yüklendiğinde sıkıntısını abajurlar, arabanın gaz pedalı ya da en yakınındaki duvar gibi cansız objelerden çıkarır. Aileyi her şartta koruyan bir pitbul gibidir, çocuklarına asla bağırmaz ama komşular, öğretmenler, serseriler, kısaca sevdiklerini tehdit eden herkese karşı sesini yükseltebilir.

Richard.jpg
RİCHARDBaba, pembe devasa bir tavşandır. Her aile reisi gibi evi onun kalesidir ancak bu ev söz konusu olunca kalenin sahibi annedir. Çünkü baba fazlasıyla duygusal, saf ve beceriksiz bir adamdır. Elinden bir iş gelmediği için çocuklara bakmak üzere evde kalır ama zamanının tümünü video oyunları ve TV karşısında geçirir. Bu onun iyi bir baba olmadığı anlamına gelmez. O, çocukları dünyadaki herşeyden çok sever. İyi niyetli, destekleyici ve fedakar birisidir ama sadece dışardaki hayat için yeterince donanımlı değildir

Tina.jpg
TİNATina Rex okulun serserisidir. Korkunç ve öfkeli bir yapısıyla okuldaki tüm çocukların özellikle Gumball’un hayatını çekilmez kılar. Belki de Tina’nın asıl sorunu kimsenin onun dişiliğinin farkında olmayışıdır.

Bobert.jpg

Bobert bir robottur ama pek popüler olduğu söylenemez. Sınıftaki en akıllı kişidir ve Bayan Simian’ın evcil hayvanı gibi davranır. Bu yüzden çocukların çoğu onu hiç sevmez ama onun iki bileşenli hislerini incittiklerinin farkında değillerdir.

Also on FANDOM

Random Wiki