Wikia

Cizgi-filmler Wiki

SÜREKLİ DİZİ (REGULAR SHOW )

Comments58
3pages on
this wiki
Skips character.png

SKİPS

Bir Yeti olan Skips parktaki en çalışkan ve en becerikli elemandır. Herşeyin problemsiz bir şekilde yolunda gitmesini sağlar. Orada yüzyıllardır yaşadığı için parkı avucunun içi gibi bilir. Skips parkı çok sever çünkü şehirde doğayla içiçe olabileceği tek yer burasıdır. Sakin ve düşünceli biri olan Skips, ilerlemiş yaşının verdiği bir bilgeliğe sahiptir ve çok önemli birşey söylemesi gerekmediği sürece konuşmaz. Yürümeyi veya koşmayı bilmediği için her yere zıplayarak gider. Yaşına rağmen vücudu mükemmel formdadır ve parktaki en ağır işleri kolayca halleder. Ayrıca tamirat konusunda da ustadır ve Mordekay ile Rigbynin kırıp döktüğü herşeyi onarabilir.

Pops character.png
PopsPopsun görüntüsü birazcık insanı andırsa da o aslında Lollilandli bir lolipoptur. Bütün hayatını parkta geçirmiş ve neredeyse hiçbir zaman ayağını ordan dışarı çıkarmamıştır.Pops, parkın tam ortasında yer alan, ailesinden kalan tarihi bir evde yaşar. İnanılmaz derecede zengin olan babası Bay Maelard parkın ve onu çevreleyen şehrin sahibidir.Pops hemen hemen herşeyden çocuksu bir zevk alır – hem hiç olmamış çocukları hem de oyun arkadaşları gibi gördüğü Mordekay ve Rigby dahil. Pops en sıradan şeylere bile çok şaşırır. Onun yaşında birisi için fazlasıyla hassastır ve duygusal olarak etkilendiği bir konuda küçük bir kız gibi gözyaşlarına boğulabilir.
Mor rigby.png
Mordecai & RigbyMavi bir karga olan Mordekay ile rakun Rigby çocukluktan beri çok yakın arkadaştır. Birbirlerini sinirlendirmeye bayılırlar ve karşılıklı rekabetleri hiç bitmez. Yine de daima birbirlerini kollar, eğlenmek için birlikte tuhaf fikirler üretir ve hatta bazen gerçekten çalışmaya da zaman bulurlar.

Rigby’nin karakteri kontrolden çıkmış 15 yaşında bir ergenden farksızdır, ne olursa olsun asla sınırlarını bilmez. Olgunlaşmamış birisinde bulabileceğiniz korkusuzluk ve arsızlık gibi özelliklerin hepsi onda vardır.

Mordekay ise 22 yaşında bir karganın olması gerektiği gibi davranır. Sorumluluk duygusu gelişmiş, terbiyeli ve kendine göre bazı ahlaki değerlerin farkındadır.

Kasadam.jpg

Benson character.png

BensonKüçük bir sakız makinası olan Benson, Mordekay ve Rigby’nin patronudur. Yıllarca aynı parkta çalıştıktan sonra kendine tam da uyan idari bir pozisyona terfi etmiştir. Diğerlerine iş vermekte, onları suçlamakta ve herşeye kusur bulmakta üstüne yoktur. Nadiren çalıştıkları zamanlarda bile gözü Mordekay ile Rigby’nin üzerindedir. Park aslında Pops’a aittir ama Benson adeta parkın sahibi kendisiymiş gibi davranır. Sadece gündelik basit kararları vermeye yetkilidir ancak Pops’un güvenini suistimal edip onu geri planda bırakarak olabildiğince güç elde etmeye çalışır.

Benson, Mordekay ve Rigby’yi kovmayı herşeyden çok istese de Pops’un buna asla razı gelmeyeceğinin farkındadır. Orta yaşta, yalnız ve bekar birisi olan Benson, mutsuz hayatının acısını çalışanlardan çıkarır. Parkta yaşamadığı için, mesai bitiminde şehrin biryerlerindeki küçük ve hüzünlü evine doğru yol alır.
Margaret.jpg

MargaretMargeret 20’li yaşlarda kızıl bir bülbüldür. Parkın karşısındaki kahve dükkanında garson olarak çalışır. Mordekay ona deliler gibi aşıktır ve onun çalıştığı saatlerde kahve molası vermek için bahaneler uydurup durur. Kargalar ve bülbüllerin pek geçinemediği bilinse de Mordekay onun cazibesine karşı koyamaz. Margeret ise genelde daha güçlü erkeklerle görüşmeyi tercih eder. Ama yine de monoton iş hayatına renk kattıkları için Mordekay ile Rigby’yi sever ve onu güldürdükleri için de müdürüne fark ettirmeden onlara bedava kahve verir.

Around Wikia's network

Random Wiki